Managementul calității

În zilele noastre, o companie modernă nu poate rezista fără sisteme adecvate de calitate.

Fiind o organizație contemporană capabilă să se adapteze rapid cerințelor, compania este competitivă pe piață prin continuarea procesului de ajustare și dezvoltarea unor noi forme de organizare. Acest lucru a fost evident în special în anii 2002 și 2003, atunci când compania s-a mutat în noua locație şi au fost construite noi sectoare.

Modificările prin care am trecut în ultimii doi ani au fost deduse în conformitate cu sistemul de planificare și control.

Ultimul proces al renovării organizației a coincis cu dezvoltarea noului sistem de calitate, care a fost finalizat cu succes în ianuarie 2003.În același timp, instituția de certificare BSI a confirmat că a reușit să treacă la standardul de calitate ISO 9001: 2000.

Certificatul asigură prioritatea competitivă a companiei în sectorul de afaceri și prezintă garanția calității produselor noastre.

Politica de calitate reprezintă o directivă pentru toți angajații companiei. Suntem conștienți de faptul că numai atitudinea respectivă a politicii de calitate va aduce rezultate economice superioare, competitivitate și o mai mare satisfacție a clienților și a angajaților.

Sistemul de control al calității este marcat de partenerii de afaceri interni și externi, nu numai de instituția de certificare BSI și alte instituții de control care evaluează și supraveghează produsele în cadrul semnelor de calitate cum sunt VDE, UL și CSA. Aceasta permite dezvoltarea cooperării în viitor.